Tudi vaše podjetje raste in je zato potrebno boljši način, da bo evidenca delovnega časa natančneje vodena? Na srečo ste naleteli na pravi članek, saj bomo ravno tu govorili o tem, kako lahko elektronska evidenca delovnega časa, ki je rešitev podjetja Špica, izboljša stanje vsakega večjega podjetnika. Vprašati se je torej potrebno, kako je evidenca delovnega časa opravljena v vašem podjetju v tem trenutku? Imate zastarel in neefektiven način beleženja odhodov in prihodov vaših zaposlenih, pri katerem konstantno naletavate na napake? Če so odgovori na takšna vprašanja da, potem je vsekakor potrebna nadgradnja tehnološkega sistema.
Z modernizacijo evidenca delovnega časa postane enostavna naloga
Kot smo že prej omenili, nam je na voljo elektronska evidenca delovnega časa, kar pa pomeni, da vsi zaposleni lahko svoje odsotnosti in prihode ter odhode iz delovnega ali na delovno mesto beležijo preko mobilnih naprav ali računalnikov preko spleta. Take rešitve so namreč ponesle celotno delovanje današnjih podjetij v kompletno novo dimenzijo. K sreči nam je vsem na voljo taka tehnologija, da se takih rešitev lahko poslužujemo prav vsi zaposleni, saj vse, kar potrebujemo, je internet ali mobilni telefon in evidenca delovnega časa bo opravljena tako hitro, kot bo vsak posamezni zaposleni zmožen vtipkati svoje podatke v spletni portal ali pametni telefon.
Če se posameznik odloči za vnos podatkov v evidenco s pomočjo telefona, potem vse, kar potrebuje, je
Špica Mobile Time aplikacijo, katero si namesti na pametni telefon in že se lahko poveže z Time&Space sistemom ter dostopa do vseh aktivnosti, ki omogočajo registriranje delovnega časa. Če pa oseba želi dostopati preko spleta, pa samo potrebuje naslov do spletnega portala in že lahko vpisuje želene podatke. Mar ni to res enostavno? Še boljša stran vsega tega pa je, da imajo računovodje bistveno manj komplikacij in dela, saj programska deluje tako, da avtomatsko povezuje vse module in programe med sabo, kar pa odpravi morebitne zaplete.